Dijital etkileşimin telex başında karşılıklı yazışmaktan ibaret olduğu ve fotoğraf çekerken kare hesabı yapıldığı zamanlardan bugüne kadar reklamcılık sektöründe bulunan Kıvanç, aslen metin yazarıdır ancak iflah olmaz öğrenme açlığı, iletişimle ilgili pek çok alanda deneyim kazanmasını sağlamıştır.
Mesleki birikimine, gönüllü olarak 2012 yılından beri içinde bulunduğu ve sivil toplum kuruluşları için koşarak kaynak yaratma modelini -yardımseverlik koşusu- Türkiye'ye getiren Adım Adım Oluşumu'nda Marka ve İletişim Koçu olarak değer katan Kıvanç, aynı zamanda bir ultra maraton koşucusudur. Koşarak kendini arar; kah bulur, kah daha çok kaybeder ama hiç yılmaz ve her yaşadığı günden kendine bir ders çıkarmayı bilir.
Rengarenk bir ruha sahip olan arkadaşımız, bitmek bilmez dinamizmiyle sorgulamaya, soru sormaya, cevap bulmak için uğraşmaya ve aynı yolda ilerleyen ya da ilerlemeye meyilli herkesle tüm bildiklerini paylaşmaya her zaman hazırdır.